Jan 3, 2011

HARI PERTAMA SEM 6

hari nie kira hari first masuk kelas lepas sebulan lebih tinggalkan..pergh, memang miserable giler..otak kosong macam xde pape jer..dr. nisak tanya pon duk blur jer..cuak giler..macam sia-sia je belajar 5 sem yang lepas kalau bende basic macam pasal obesity pon still blur-blur lagik..terpaksa tulis kat sini sebab dah tak boleh nak update kat facebook sebab takut dr. nisak bace..susah betul bila add lecturer nih..nak mengeluh pun kena fikir sepuluh dua puluh kali..karang ada pula nama kena panggil kat kelas..kena jawab soalan..sebab bile lecturer dah start ingat nama seseorang, memang nama tu jelah yang dia duk panggil..macam name ecah dengan min..hoho..pastu yang tak boleh balh tu bile kena buat role play..pergh, memang activity yang aku paling benci sekali..pe, ingat aku amek dietetic sebab nak jadi pelakon ker?? okeh, okey..sebenarnya memang berguna pun role play tuh..mase tu lah baru nak tahu berapa teruknye communication skill..nak cakap pun malu-malu..tu belum kes pe yaang kau tanya tu betul ke idak lagik..-___-"

kelas seminar plak macam best sebab dr. azrina yang ajar..lepas tu tak ada test plak tu..presentation je yang duk berderet sampai habis sem..okay, tak best..macamlah aku nie jenis yang suka cakap kat depan kan?? padahal cuak memanjang je bila kena wat presentation..cuak sampai tahap malam sebelum presentation tak boleh nak tido..masa hari presentation pulak terlebih baik sebab bangun subuh awal..padahal kes tak nyenyak nak tidur sebab cuak..cacat betul aku nie..tak tahu sejak bila aku jadi penyegan nih..nak kate keturunan/genetic, memang mustahil lah..mak bapak aku punyalah peramah..jangankan nak wat presentation, nak menyanyi ke berlakon ke mesti no problem punyer..serius..puan zawiah dengan encik pingi memang begitu..

okeh, sampai sini je..tengah kelas nie sebenarnya..suka hati je berblogging..sekarang tengah blur2..tata~~

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!