Jan 20, 2011

HAliMuNan...

It's suck when people dun see u even u were there..really suck..

aku tahu yang aku memang selalu senyap..jarang mengeluarkan pendapat..bila lecture tanya, aku senyap je..tapi...

demmit, serius rasa macam nak menangis sekarang nih..

sakit tau bila kau cakap tapi orang tak dengar..bukan kau tengah wat sesi bercerita ke hape..u just voice out ur opinion but no one seems to care..sakit hati tau..

i'm part of the team and i want to be part on the discussion..tapi no one cares..aku bukan nak suruh kau ikut ape yang aku cakap..just nak bg opinion..tapi tak ade orang kisah..tahu tak berapa banyak courage yang aku keluarkan bile aku bersuara?? aku bukan jenis orang yang berani berucap kat depan..aku jenis yang ade bende kat dalam kepala tapi aku tak berani nak luahkan..yes, i'm that kind of person..i'm damn, seriously, truly and very shy person..ade kawan beritahu aku hari tuh..

" tak salah pun nak tanya soalan..."

but u know what, u don't know me..aku jenis yang suka fikir balik bende yang aku dah buat, cakap, etc...kalau aku cakap sekarang, aku ada pikir how stupid i'm after 2-3 hour later..or even days..walaupun bende yang aku cakap tuh bukan bende bodoh aku tetap pkir yang aku done something stupid..so yes, i'm dat kind of person..sampai sekarang aku still terfikir bende2 bodoh yang ak cakap masa kat sekolah dlu, mase matrix dulu, mase first year dulu, mase second year dulu..

p/s: stop sini sebelum terus memalukan diri sendiri..seriously, i really hate u guys..may be till the day i die..damn, u guys dunno how much i hate being like this..dan aku benci jadi university student..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!