Oct 29, 2010

D EveNt..

Petang tadi bukak facebook..pastu ternampak ader terima message dari group batch 23 Samura..ish, bukan selalu dapat tuh..so, openlah..msej yg terkandung adalah seperti berikut..

salam,
the purpose of this message is to convey, as the time fades, it seems like we have forgotten the close relationship that we had once we are in samura. HAHA tak la, nak bagitau. ade event baru kat page group batch 23 samura. gi la jenguk k kalau ade masa. sbrg idea sgt dihargai.

ex one ♥,
muhammad faiz aka riena

Oooo..pastu semangatlah nak bukak group batch 23 tuh..nak tengok gak mende pe yang baru tuh..macam menarik je..

asalammuailaikum.
sy suara kecil ingin mencadangkan bukan cadangkan tapi ingin merealisasikan satu reunion atau perjumpaan.(ponci ngn riena sure suka ann ann ;p)..tetapi perjumpaan kali ini bukanlah kecil-kecilan seperti berbuka puasa di dominos pizza setipa ramadhan ke-16 atau perjumpaan di melaka(ahaks!).

Tetapi perjumpaan kali kita lakukan di SAINS MUAR selepas GENAP 10 TAHUN peninggalan kita dari sekolah tersebut. Yakni pada tahun 2016(kalau aku xsilap kira la.betul kn?)

Tarikh akan ditetapkan setahun awal(2015) agar perancangan dan pengumpulan SEMUA BATCH 23 terlaksana.(inipong kalau 2012 tu tak terjadi la o.O')

Saya cadangkan harinya malam Khamis hingga Sabtu/Ahad.Perjumpaan kali ini terhad kepada Batch 23 sahaja(laki bini anak takyah bawa kecual bini/husband satu batch,hesh xberkembang langsung couple sesama batch.ahaks!)

Pada tarikh tersebut, kita akan menjalani kehidupan asrama kita seperti 10 tahun yang. Malam jumaat itu kita baca yassin dan hadir ke PREP seperti biasa (jgn lupa bawa sandle, selipar jgn curi, common r).
Solat jumaat kita pergi naik BUS HASRY ataupon UNCLE TOPEQ.
Petang pula, riadah wajib.
Ahli-ahli QUATERMASTERs (pujannga 2 gurls, uolls) jangan lupa jalankan tugas.
Ini kerana ruggers2 akan jalani latihan seperti biasa.
Ini tidak lupa juga kepada budak bola (nippon kapten,eleh), basketball (mudu.eleleh), petanque(camsi la kan) dan lain-lain. Ini bermakna kita lakukan semula aktiviti kita 10 tahun yang lepas.
(takpayah la nk buat2 tido petang tu, hasri anak cikgu shukor akan ditugaskan utk gegar asrama)
(dak2 PUMA jgn sibuk bergossip je)

Pada malam nya pula, solat jemaah dilakukan(KATOL ngn g-PAP kata on je nk jadi imam. Malam pula bacaan Al-mulk (STARCHEng dah On nk baca cuma tak nak azan jela tgh2 malam.oOOps!)

Inilah titipan perjalanan perjumpan 10tahun akan datang.
Segala cadangan dan cacian diterima dgn ikhlas (WTF r! kalau tak respons kat post ni)
-daripada bercakap2 belakang lebih baik diam dan setuju-

p/s: bila kali terakhir kita pandang mata MAK kita dan kita cakap kita SAYANG dia.(ahaks!)
urm, memang menarik pon..tapi..tapi..tapi..urm...no comment..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!