Oct 26, 2010

Kalaulah

Don't you ever wonder maybe if you took a left turn instead of a right you could be someone different?

This word make me think about this...

Kalaulah aku tak keluar dari sekolah agama dulu,
Kalaulah aku tak masuk SAMURA dulu,
Kalaulah aku study rajin2 mase SPM dulu,
Kalaulah aku score yang terbaik mase kat matrik dulu,
Kalaulah aku terima tawaran ke Indon dulu,
Kalaulah aku mohon course yang lain mase isi borang dulu...

mesti aku tak ada di sini..

orang kate tak elok kalau kite mengenang kembali keputusan yang telah kite buat..ucapkan perkataan 'kalau' itu sendiri pun orang kate tak elok..tapi kadang-kadang memang tak dapat nak elak untuk ingat kembali..bukan untuk meratapi atau menyesali, tapi sekadar untuk mengikat kembali macam mana kite boleh berada di sini..(okeh, bapak panjang dan konpius ayat aku)

but i think this is more important..


tapi aku nih consider youth lagik ker??

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!