Oct 18, 2010

GRRRR...

Semakin hari semakin melampau..Ape kau ingat DK tuh pasar malam ke?? Dah arr tak nak dengar lecture, pastu boleh memekak plak..Kalau tak nak dengar lecture, SILA BERAMBUS dari kelas..Jangan nak memekak tak tentu pasal..Boleh plak berbincang2 orang yang duduk kat atas dengan orang duduk kat bawah..Orang yang duduk paling kiri dengan orang yang duduk paling kanan..Amboi, ingat DK tu Chow Kit Road je hape...Again, kalau nak wat group discussion ke hape, SILA BERAMBUS dari DK tuh..Jangan kurang ajar..STU***..

Umo masing2 yang paling muda pon 21..Takkan benda yang simple pon tak tahu nak pikir..Menyakitkan hati betul..Ok, aku tahulah yang aku pon bukannya baik sangat..Bukannya dengar sangat pun lecture tuh, tapi at least aku tak MEMEKAK..at least aku tak menyusahkan orang lain yang nak dengar lecture..Nak kate bo*** tiap sem pun dapat 3.8 and above..So, takkan benda basic mcm tuh pon tak tahu..Name je belajar Pendidikan Moral mase sekolah dulu..Tapi buat perangai macam orang tak ade moral je..Tension betul..

Aku rase memang lagik baik ko TAK PAYAH DATANG KELAS langsung dari menyakitkan hati orang lain je..Lantak arr ko nak suruh siapa pun sign, kalau kau tak ada lagik bagus rasenye..demmit..

I guess October is not a good month for me..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!