Nov 6, 2010

Doraemon Final Episode

Mase kecik2 dulu suke giler tengok citer dan bace comic doraemon..comic tu dapat free bile sedare jauh (bau2 bacang) nak pindah umah..anak dia dah besar, so dia wat charity bagi comic2 tu kat budak2 yang lebih memerlukan (akulah tuh..hehe)..tapi yang drastik nye, lepas beberapa bulan dapat comic2 tuh mama dengan penuh kuasa veto buat keputusan untuk bakar sume comic2 tuh..huh, ganas giler Puan Zawiah..sumenye sebab aku ngn abang terlalu taksub bace comic sampai langsung tak bace buku sekolah..T-T..sabar jelah..layan kartun doraemon kat tv jelah..

So, inilah final episode comic doraemon..akhirnye, jumpe jugak penghujung cerita nih..baru aku paham mcm mane Nobita boleh jadi pandai bile dia besar..hoho..serius touching giler ending dia..T-T..

p/s: bile pulaklah citer detective conan nak abis??

2 comments:

saiyidatul said...

hehe..tengok lah yg versi indon punye dong..=p
tu pasal, conan tak reti nak habis..haha

crenarchaeota said...

x berapa nk paham versi indon.pastu bile bace mesti tergelak2..ilang sume feeling..hoho..

conan tuh entah bile lah..ish, penat nak beli tiap kali keluar comic baru..boleh bankrap..

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!