Oct 5, 2010

Mari Membebel

ok, lusa ade test 2 utk subjek food safety..salah satu subjek yang aku suke..ini serius..aku memang suka food safety..bacteria memang menarik..ok2, memanglah tiap kali waktu kuliah food safety aku lena dibuai mimpi..tapi bile study balik, subjek nih memang kegemaran aku..macam mane aku suke microbe, clinical biochem and biochem, mcam tu jugaklah aku suke food safety..

erk, maybe aku dah salah ambik course kot..patutnye amek biomed kan?? ish, tapi course itu x menarik..bak kate lecturer-yang-aku-tak-berapa-nak-ingat-name-dia, kalu amek course biomed x boleh pakai baju lawa2 (mase keje)..sebab 24/7 pakai lab coat..pastu asik duduk dalam lab je..buat rugi je buat baju lawa2 pegi keje..(ok, lecturer yang aku cakapkan ni sebenarnye major dalam biomed tapi berubah fikiran jadi lecturer sebab kecintaan yang mendalam dalam bidang fashion..ish3..)

jadi, kire oraitlah aku amek dietkan?? (ish, apasal tibe2 aku cakap pasal course yang MEMANG KEBETULAN GILER aku terambik nih??)..ok, sambung balik citer tadik dari perenggan pertama..

tapi disebabkan esok ade presentation maternal yang memang scary giler aku rasekan, langsung xde mood nak bace notes..lebih berminat tengok gokusen, gokusen 3, gokusen 2, otomen, liar game and he's beautiful yang dah dekat 10 kali aku tengok..langsung xde mood nak study..uhuk2..T-T..sedihnye..

Jadi, tolonglah..aku nak study subjek yang aku suke nih..mood study, silalah datang..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!