Aug 25, 2010

KeS EmOsi SeMalaM

Bile bace balik entri yang di'post' semalam rase tak sedap hati plak. Ish, nampak macam aku ni emo terlebih sangat. Yelah, kan hal kecik je. Ntah nape aku boleh besar2kan. PMS betul. Kah3.

Tapi kan, aku nie memang macam ni. Cepat marah. Tapi aku memang cepat sejuk. Lepas beberapa jam aku biasanya dah cool dah. Hilang semua marah. Tapi tulah kali ni aku pegi post kat blog plak. Tapi bile pikirkan balik, kat mane lagi aku nak hilangkan tension kalau bukan blog sendiri. Kan??

Maaflah pada mereka2 yang aku terkutuk/termarah secara langsung (walaupun tak sebut nama). Alah, korang still kawan aku. Hal kecik je kan (ayat standard bile aku start rase bersalah) Hahahah.

p/s: Macam manalah nak hilangkan masalah cepat 'hot' aku nih. Mama dah banyak kali pesan jangan cepat sangat marah. Degil.

XOXO

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!