Aug 30, 2010

Aku GaRanG KeR??


Kawan baik aku kate mase mula-mula nampak aku kat sekolah dulu, dia ingat aku nie sombong, kerek, bajet..
Ada seorang junior kat SAMURA kate muka aku nampak garang..
Mak kawan aku kate muke aku nampak macam orang sombong..
Mama kate muka aku asyik kelat je..
Ex-schoolmate aku kate ade budak lelaki takut dengan aku sebab dia kata aku garang (padahal aku pon takut dengan dia)..
Kawan-kawan aku yang sekarang plak selalu wat muke cuak bile aku tak senyum then pandang diorang lama-lama (padahal mase tu tak pakai cermin mate so kenalah fokus betul-betul)..

Semuanya sebab aku tak selalu senyum ke?? Tapi bukan ke macam orang gile kalu kite 24/7 asyik tersenyum je.. Urm, susah jugak bila muke aku ni dah memang stock muke-macam-orang-carik-gaduh bile tak senyum..ish, payah2..


Just to let u know..
Aku tak garang, cuma kadang-kadang panas baran..
Aku tak emo, cuma kadang-kadang cepat marah,
Aku tak sombong, cuma kadang-kadang tak reti nak campur dengan orang,
So, sila jangan salah faham ye!!


5 comments:

SAIYIDATUL SHUFWAH BINTI JABILIN said...

xpe kak kila..
datol selalu ingatkan diri yg
manusia selalu mcm tu..
akan berkata ape saja kalo dia tak kenal kita
hehe...so dengan itu,datol tak rasa susah hati..
sebab dia tak kenal kite...hehe
kak kila,senyum2 selalu..
sbb kalo kak kila senyum
mmg sejuk hati tengok..
memang cair arr org lain kalo tengok kak kila senyum:P

mingu_90 said...

datol ko ni x bek menipu..ahhahahaha...nak bodek kila la tu..heheh

crenarchaeota said...

hahaha..
datol..
terima kasih..

mingu,
ko jgn dengki..
kah3..

SAIYIDATUL SHUFWAH BINTI JABILIN said...

ish min ni..haha..shhh...ni hal orang tingkat 4..kehkeh:P

crenarchaeota said...

hahahaha...LOL..

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!