Feb 27, 2011

Tagged

Dah lame tak buat tag..tibe2 ditagged oleh cik datul pulak..layan!!:)

soklan no. 1: Pernah ke anda rase 'hot'?
jawapan soklan no. 1: always..hoho..

soklan no. 2: upload wallpaper yang anda gunakan sekarang.
jawapan soklan no. 2: alamak, malu pulak..hehehe..

soklan no. 3: ceritakan pasal wallpaper tersebut
jawapan soklan no. 3: Kim Jae Joong ialah lelaki ensem lagik cute..:)

soklan no. 4: bila kali terakhir anda makan pizza?
jawapan soklan no. 4: Kalau pizza yang rm1.50 tu, baru je makan beberapa hari yang lepas. Kalau pizza yang mahal, rasenye dah dekat sebulan tak makan..(alamak, tibe2 teringat fettucini carbonara piza milano..T_T)

soklan no. 5: Lagu paling terbaru anda dengar
jawapan soklan no. 5: urm, lagu pe ekh? dah jarang dah dengar lagu baru..menjemput bidadari kat blog cik datul..lagu baru ke tu? lagu baru dengar kot..:)

soklan no. 6: apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni?
jawapan soklan no. 6: tunggu private practice and criminal minds: suspect behavior abis donlot..tunggu cerita how i met your mother kat ntv7..jeling2 buku krause's sambil pikir bilalah aku nak abis bace, dari tadi 1 perenggan tak habis2..

soklan no. 7: selain nama sendiri, anda dipanggil ape?
jawapan soklan no. 7: mase kat sekolah rendah and SMKBI, member panggil shakila. Mase kat SAMURA ade yang panggil killer. Mase kat KMJ and UPM, member panggil shakila atau kila. Mama, babah, kakak panggil adek. Abang panggil 'Weh'..haha..tak2 panggil adek jugak..

soklan no. 8: tag lagik 5 orang
jawapan soklan no. 8: Cik Syira, Cik Yasmin, Cik Farah, Cik Nadira, Cik Belle

soklan no. 9: siapa orang no. 1 pada anda?
jawapan soklan no. 9: member mase kat KMJ dulu.

soklan no. 10: katakan sesuatu pada orang no. 5
jawapan soklan no. 10: aku nak belanja kau makan ni. bile free?

soklan no. 11: no. 3 ada hubungan dengan siapa?
jawapan soklan no. 11: hubungan macam mana tu? hubungan kekeluargaan? hubungan persahabatan? atau hubungan romantik?

soklan no. 12: bagaiman pula dengan no. 2?
jawapan soklan no. 12: hahahah..cik yasmin, anda jawab sendiri ye..

soklan no. 13: kata-kata cinta dengan orang no. 4?
jawapan soklan no. 13: luv ya chuck..miss ya..see u soon k!

soklan no. 14: 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang anda tag?
jawapan soklan no. 14: jawapan adalah sperti dibawah..

cik syira: dah nak kawen kan? tahniah..
cik yasmin: have lots of info about good movies, drama, novel, etc..tanya je kat dia..
cik farah: sayang sangat kat cik putih..jangan lupa mandikan cik putih selalu ekh..
cik nadira: v. hot..ramai orang minat weh..:)
cik belle: ade banyak scandal..muahaha..

itu saje ye cik datul..:)..sekian terima kasih..

2 comments:

Farah Zamri said...

haha cik Puteh?nantilah cik Puteh mandi..
bila aku nak kena jawab ni?
nanti aku buat pekasam dulu,agak2 bosan nanti aku buat..

crenarchaeota said...

hahahaha..buatlah bile2 anda mahu..:D

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!