Feb 17, 2011

when I said no, it means no..

smlm mase kne pilih kitchen stuff and dining services stuff, ak dah kata dah aku nak duduk dapur je..aku tak nak under dining services..so, bile aku dah tak nak, maksudnye memang aku tak nak..tak kiralah orang nak sebut name aku berkali2 ke..i will still say no..tak payahlah nak offer name aku bile aku dah awal2 beritahu kau yang aku tak nak..bukannya bile kau sebut name aku beritahu ‘project manager’ kat depan tuh aku tiba2 boleh kate yes..it just make me become irritated and mad..someone said,

‘ Alah Kila, pe salahnya under service?’

Ok, dun u understand? I said no..bukannya aku nak tunjuk keras kepala ke hape, tapi kan aku dah kata tak nak..so as a friend, tak boleh respect ker?? Tak boleh faham ke?? Kan tahu perangai aku macam mane..kenapa tak boleh nak faham??

One more thing, just to mention here..actually aku memang keras kepala..lagik orang kate jangan, lagik aku nak buat..lagi orang kate buat, lagik aku tak nak buat..dah memang macam ni perangai aku..dengan mak bapak aku pon aku wat perangai macam ni (wpun tahu tak baik..tengah try ubah nih) apatah lagik dengan orang yang bukan family..kalau aku nak buat sesuatu tu, aku akan buat sendiri..tak payah nak paksa2..tak suke..

So, memang tadi tak de masalah lah untuk aku cakap “ No, I don’t want…” atau “ Tak nak…” tanpa rase bersalah wpun mase tuh project manager dah cakap “Okey, 1 more person please” atau “ Takkan Chinese je yang serve…”

Tadi rase macam nak emo, tapi malas pulak..lagi pun ape gune nye blog kalau tak boleh nak meluahkan perasaan..^^~

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!