Feb 17, 2011

Sebabnye Ade, Bukan Saje2..

Kenapa aku perlu pergi dinner kolej..

1/ sbb dah bayar rm50.00


Kenapa aku tak perlu pergi dinner kolej..

1/ budak diet lebih kurang 11 org je yg pegi..

2/ budak yang aku kenal kat dinner tuh lebih kurang 11 orang je..

3/ me and my frens will be minority..

4/ dewan itu akan dipenuhi senior yang mmg aku langsung tak kenal..i hate senior..sejak dari azali lagik..sejak belajar kat SMKBI, SAMURA, and UPM..ok, bukan semualah..tp majority..yeah, I know junior pon mungkin benci aku, so what??

5/ pegi kena naek bus..pastu mesti kne pegi awal, so kena siap cepat2 b4 magrib, pastu kne g smyg magrib, pastu siap2 balik..ok, macam xde keje selain daripada bersiap..

6/ homesick..stupid reason, I know..tapi kalau dah homesick nak buat macam mana..tak kirelah rumah dekat ke, selalu balik ke, hape ke..kalau dah homesick tu, homesick jugak..salah ke kalau nak homesick walaupun rumah sejengkal je?? Sem ni heavy kot..penat, pressure, emo..biarlah aku nak homesick 24/7 pun..dah memang kelebihan aku sebab rumah dekat..so, salah ke??

7/ tak ade baju yang sesuai..

8/ I can easily become irritated especially dalam event yg aku rase mcm terpakse pegi..nanti mulalah aku mengumpat, mengutuk and menyumpah..so, tak payah nak tambah dosa..

9/ I hate mtm..event nih under mtm, so aku tak nak pergi..lagipun wat pe nak pegi kalau sah2 tahu yang event nie macam majlis memberi segala penghargaan yang tidak ternilai kat diorang..ceh, sejak diorg pasang gate barrier yg bodoh kat depan tuh, mmg aku benci gile kat diorg..menyusahkan aku je tiap ari jumaat nak angkut beg baju, laptop, beg kuliah, and handbag jauh2..shit..buat sakit hati je nanti..

10/ hari sabtu tu nak pergi makan meatball kat IKEA..^^


Aku bukannya tak sayang kat duit..sayang weh..rm50.00 tuh..boleh dapat meatball 50 bijik..tapi wat pe nak pegi kalau rase terpakse..nanti walaupun dia hidangkan lamb chop (favorite aku tuh), pun aku rase tak sedap..so, tak payahlah pergi..muahaha..

p/s: kalau mama tahu aku dah bayar tapi tak nak pegi, kompem kena marah..muahahaha..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!