Jul 17, 2010

Nak GeLak Pon AdeR

semalam g melalak kat mines..
nk men boling sbnrnye, tp Cik Min ngn Cik Dila x nak men plak..T_T
pastu mase tgh syok melalak, kuar plak satu lagu nih..
Cik Ecah yg pilih..
nak tau lagu pe???
meh, tgk lirik dia..
(ak x kuasa nk letak lagu tu kat sini, kalu nk dgr crik sendri..)

Cari Jodoh by Wali Band

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Back to ***

hahaha..mase nyanyi mmg ak gelak arr..
yelah, sah2 member ak yg len2 sume dh ad BF..
ak je yg single lagik..so, sape x terasa beb..
(ok, terasa di sini bukan in -ve way sbb ak mmg x pernah terfikir n teringin p
on nk ad BF)
heheh..entri ni terhenti di sini..

ala, assignment x siap ag...-_-"

1 comment:

SAIYIDATUL SHUFWAH BINTI JABILIN said...

xpe...xpe..tunda dulu soal itu dong:p
datol doakan kak kila dapat suami yang kaya raya,handsome bergaya...paling penting beriman..amin....=)
bacalah buku KERANA CINTA HARUS MEMILIH..
wahh..promote buku..hehe

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!