Jul 27, 2010

BISING

entri asal yg ak nk post minggu lepas adalah seperti di bawah:

warning2..
post nie adalah untuk meluahkan rasa hati..
tp bg tidak mengeruhkan hubungan antara dua generasi, akan aku cuba luahkan dengan perkataan yang paling sopan sekali...

aku mmg BENCI giler orang jerit2 kat umah..(terus emo)
ok, untuk pengetahuan anda, K17 adalah kolej di mana tempat budak2 sains kesihatan dan perubatan belajar..bukan tempat orang2 yang terlepas dari tanjung rambutan, juga bukan tempat orang2 buat lontaran suara ala2 nak join konsert AF tahun depan..menyakitkan hati gile..especially bile mase tuh pkul 7-8 malam..okay, tu waktu MAGRIB okay..sile pikir dengan waras..JANGAN JERIT..(entri minggu lepas patut berenti di sini)

tp bile ditinggalkan selama 3 malam tanpa rumate, lain plak aku rase..jd sambungan entri adalah di bwh nih..

aku rase mcm oklah plak..rase mcm nasib baik budak2 nie memekak malam2.. xde lah aku rase mcm duduk kat dalam Gua Niah je..at least bile dgr suara org bercakap2 atau melontarkan suara dengan lantang (perkataan lain yg lebih sopan untuk gantikan perkataan memekak) rase mcm umah tu ade org..teringat mase sem lepas bile ada 1 minggu tu aku x balik, tp rumate ak balik..mmg duduk gua abis arr..dengan kak rena n kak su yg 24/7 duk dalam bilik...ngn alin pun same..ish, mmg gua abis arr..sunyi giler..1 ari rase mcm 1 tahun..last2 keje aku membuta dalam bilik..tp skrg nie bile ade budak2 tu dlm umah dh x sunyi dh..wpun ak x join pon..hahaha..tp still rase meriah..ade hikmah rupenya..heheh..

TAPI ade SATU (1) bende yg ak x bleh tolerate..

please arr jgn wat lontaran suara kat dalam toilet waktu magrib..kalu waktu lain tu, even waktu malam2 buta pun aku tak kisah..tp kalau waktu magrib tu, jangan arr wat gitu..x elokkan..
(ceh, sopan betul nada cara aku cakap. rase mcm org tua plak..hahah)

jadi entri ini berakhir di sini...

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!