Apr 1, 2011

LPD Replacement

rase macam x lengkap je belog ni kalau tak cakap pasal LPD replacement..

Punyalah aku konfiden OPD dapat dekat2 ngan umah, sekali ke Kedah Dr. N campak aku..hehehe..ambek ko..naseb baek ade cik Yasmin sekali kat situ..xde lah rase mcam cuak sangat..at least bleh gak jalan pegi langkawi kan..hahah..you wish..

pas Kedah, kembali semula ke KL..Kali ni IPD kat PPUM..mase nih duk umah jelah..tak kuasa nak menyewa..lagik pon dua2 budak (budak?) yang same ngan aku tu, dua2 pon budak KL..kompem diorg pon duduk umah sendri..takkan aku nak menyewa sorng2 plak..lainlah umah sewa kat KL nie takat 200++ je..

Selepas 2 bulan menginap kat umah, aku mula menapak ke Johor plak..hehehe..dah lame kot x jejak kaki kat Johor..sejak kuar dari KMJ lagik..so...Johor, I'm back..

So, kesimpulannya begini:
1/ In-house training, Hospital Serdang, Sel
2/ Hospital Sultan Abdul Halim, Kedah
3/ PPUM, KL
4/ Hospital Sultanah Aminah, JB

mari cuti2 malaysia..:)

* OPD - outpetient department
* IPD - inpatient department

4 comments:

Farah Zamri said...

HAHAHAHAHA aku suka gila yg no 4 tu :P
welcome back cik shakila!
aku ni dah masuk tahun ke 5 bermastautin kat johor.
boleh jadi orang johor dah :P

Cik Siti said...

LPD tu ape??

crenarchaeota said...

oo..LPD?? hehehe..x igt..tp lebih kurang practical lah..:D

crenarchaeota said...

ooo dh igt dh..
latihan profesional dietetic..

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!