Dec 13, 2010

CupCakes..

semalam tido pukul 3.40++ pagi..semuanya semata-mata sebab teman kakak buat cupcake untuk dia punyer beloved..adoi..dia yang duk bercinta, aku yang tak boleh tido..ingatkan nak tido awal sikit (2.00 pagi macam selalu) tapi tak sampai hati plak nak masuk beradu dulu..kang ade plak cupcake yang masin sebab kakak duk nangis kena buat cupcake sorang2..haha..

aku tolong tak banyak pun sebenarnya..just tolong mix untuk wat batter..nasib baik kakak dah beli mixer..kalau tak mahu patah tangan aku nak adunkan ingredients tu semua guna tangan je..bila dah siap bakar kek dalam oven, kena buat icing plak..adoi..yang nie memang tak berapa nak larat dah..nak buat icing tu, no problem..part yang menyusahkan bile nak buat corak icing tuh..tu yang payahnya..tambahan untuk orang yang tak creative macam aku ni..memang aku tak tolonglah..takut hancur je cupcake tuh nanti..hahaha..tapi nasib baik abang volunteer nak tolong..dah memang kehebatan dia dalam bab-bab art ni..:)

ish, macam-macam kan..memang dah trend orang bercinta agaknya..sanggup berjaga sampai pagi semata-mata nak buat cupcake..ntah, aku pun tak tahu..kalau ikut aku, pegi je beli kek secret recipe..nah, amek besday kek kau..mahal tuh..haha

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!