Mar 4, 2010

SABAR



aku benci pd mereka..
benci sangat..
mereka sangat selfish..
tak nk kongsi bende yang penting..
suke menyruh hingga wat org rase sangat annoying..
suke buat keputusan sendiri dan langsung x nk dengar pendapat org..
hanya kerne mereka dpt result yg bagus, tak bermakne semua yng mereka ckp tu betul..
kalu betul hebat, kenapa bile doktor/lecturer tanya kat depan, masing2 membisu..
kalu hebat, kalu tahu semua bende, nape x jawab??
huh...
mmg aku benci pada mereka..
sangat benci..
tapi masih ader lagi setahun setengah di sini..
setahun setengah lagi masa untuk mengadap mereka..
untuk bersabar dengan mereka..
sekarang apa yang diharapkan adalah masih ada sisa kesabaran..
sebab, kalu aku dah marah, kalu aku dah tak boleh tahan sabar,
mungkin parah jawabnye..
aku masih belum pernah mengamuk kat sini..
belum pernah tengking orang depan orang ramai..
masih tidak pernah wat orang tergamam sebab kena herdik..
semuanye belum pernah..
jadi jangan buat sampai aku mulakan semuanya..
u maybe the best student, but u guys clearly not the best person..
korang kutuk lecturer selambe je..
padahal lecturer tu yang bagi ilmu..
kalu perangai macam ape je, aku peduli pe dengan result korang yang gempak tuh..
serius..mmg aku tak peduli langsung..

p/s: cube tulis seserius mungkin..memang tengah bengang nih..

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!