Oct 1, 2014

Latest

Pergh, berpeluh cari password and email guna blog. Puas cari dari tadi. Tulah, siapa suruh buat banyak sangat email. Sampai dah tak tahu guna email yang mana satu.

Em, nampak sangat aku free giler hari nie. Jumpa patient sorang je pagi tadi lepas tu lepak sampai sekarang.

Sebenarnya tak ada benda sangat yang aku nak update. Just geram je bila tak dapat nak bukak blog. Sebab tu beriya-iya cari password sampai jumpa.

Banyak benda sebenarnya yang dah jadi sejak aku tak update August tahun lepas. Time tu kerja kat SALAM lagi. Sekarang dah kerja kat Ampang Puteri pulak. Tahan 10 bulan je kat SALAM.

Semoga rezeki aku terus murah lepas nie. Amin.

Tapi niat yang aku pasang since 2 tahun lepas tak tercapai lagi. Selagi benda tu tak jadi, selagi tu rasa tak tenang. Even kerja kat mana pun aku akan still teringat kat tempat tu. Walaupun dah tak ada apa-apa lagi sekarang tapi selagi tak pergi, aku tak puas.

Okeyyy..enough merepek.

Sebenarnya sebab kat sini je aku boleh luahkan.

Sekian, repekan yang tak ada makna.

No comments:

Post a Comment

 

Designed By Blogs Gone Wild!